فروشگاه اینترنتی آرتاکاوا
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالی دارید؟

خواهشمندیم چنانچه در خصوص هر یک از قسمتهای وب سایت سؤالی دارید و یا اینکه برای شما در هر یک از بخش های وبسایت و یا روند خرید مشکلی پیش آمده ابتدا این قسمت را مطالعه نمائید چنانچه جواب خود را مشاهده ننمودید می توانید از طریق راه های ارتباط با ما در میان بگذارید.

سؤال : قیمتهای فروش آرتاکاوا بر چه اساس است ؟

جواب : تمامی قیمتهای قرار داده شده در وبسایت همگی با تعرفه قیمت خرید + ۱۰% محاسبه شده است و این ۱۰ % شامل هزینه های وبسایت و راه اندازی فروشگاه و دیگر هزینه های جاری می باشد.

  • سؤال : از چه طریق می توانیم به این فروشگاه اطمینان کسب نمائیم ؟

جواب : فروشگاه اینترنتی آرتاکاوا مجوز فعالیت خود در فضای مجازی را بر اساس قوانین وزارت صنایع و معادن و شرکت دانش بنیان اینماد دریافت کرده و جهت اطمینان می توانید از این لینک جهت بررسی استفاده نمائید.

  • سؤال : آیا آرتاکاوا فقط با همین تعداد شرکت فعالیت می کند و اگر نیاز به خرید از یک شرکت سوم با واسطه آرتاکاوا باشد این امکان میسر است ؟

جواب : در حال حاضر ما با تعداد محدودی از شرکتها به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب همکاری می نمائیم ولی در صورتی که شما مشتری عزیز محصول خاصی را در نظر دارید می توانیم به نمایندگی از شما با حفظ حداقلی درآمد وبسایت شامل قیمت خرید + ۱۰% انجام وظیفه نمائیم.

  • سؤال : درگاه پرداخت فروشگاه متعلق به کجاست ؟

جواب : درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی آرتاکاوا متعلق به ایران زمین ( پارسیان ) و بانک ملت ( به پرداخت ) بوده و درحال حاضر یکی از برترین درگاه های پرداخت ایران می باشند.

  • سؤال :  از هنگامی که خرید در وبسایت انجام میگیرد تا زمانی که کالا به دست مشتری برسد چه مدت طول می کشد ؟

جواب : چنانچه خرید شما در روزهای غیر کاری هفته و از جمله روزهای عدم فعالیت آرتاکاوا نباشد بعد از پرداخت بلافاصله فاکتور خرید شما صادر گردیده و در انتظار تائید مدیریت قرار خواهد گرفت که این زمان کمتر از ۱ ساعت بطول خواهد انجامید و سپس کالای شما پس از بسته بندی در مرحله ارسال توسط شرکت مورد نظر شما قرار خواهد گرفت.

ارسال کالا از فروشگاه آرتاکاوا تا باربری ها و شرکتهای زیر مجموعه بصورت ۲ ساعت یکبار و از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر می باشد با این تفاوت که با توجه به ساعات کاری اداری شرکت پست ، چنانچه خرید شما پس از ساعات اداری و بوسیله ارسال پستی باشد به ابتدای ساعت کاری روز آینده کاری شرکت پست موکول می گردد.

  • سؤال : تا چند ساعت پس از خرید امکان انصراف وجود دارد و نحوه انصراف چگونه است؟

جواب : همانطور که در سؤال ۵ این قسمت مشاهده نمودید از آنجا که روند ارسال کالا از زمان خرید تا زمان ارسال ۲ ساعت بطول می انجامد ، چنانچه شما تا قبل از این دو ساعت انصراف خود را از خرید اعلام نمائید با کسر هزینه ۱۰ % از کل ارزش خرید کالا این امکان میسر می باشد ولی چنانچه بیش از دو ساعت بعد از انجام خرید باشد و کالای شما به باربری  شرکت حمل کالای مورد نظر ارسال شده باشد این امکان وجود نخواهد داشت.

  • سؤال : چنانچه صدمه ای به کالا و یا اجناس خریداری شده وارد شود مسئولیت آن با کیست ؟

جواب : جهت راهنمائی بیشتر پیشنهاد میکنیم ابتدا قوانین وبسایت آرتاکاوا را مطالعه نمائید ولی بطور خلاصه و طبق قانون پس از تحویل کالا به باربری و با توجه به استعلام باربری از نظر سلامت ظاهری کالا ، هیچگونه مسئولیتی بر عهده آرتاکاوا نخواهد بود و از آن به بعد بر عهده مجموعه باربری مورد نظر می باشد.

  • سؤال : چنانچه مشکلی از نظر کیفیت کالای دریافتی به لحاظ طعم و یا فاسد بودن اتفاق بیافتد چگونه پیگیر خواهد شد ؟

جواب : مجموعه آرتاکاوا با بهترین های تولیدات فرآورده های کنجدی فعالیت وهمکاری می نماید و قطعا واحد کنترل کیفیت و کنترل بهداشت بصورت شبانه روزی بر این روند نظارت کافی را دارند ولی چنانچه مشکلی در این خصوص پیش آید می توانید کالای خود را مرجوع کرده و در صورت تائید واحد بهداشت و کنترل کیفیت ، وجه کالا و یا کالای جایگزین را بصورت رایگان و بدون هزینه ارسال دریافت نمائید.

چنانچه مشکلی دارید که در این بخش وجود نداشت می توانید از طریق خطوط ارتباط با ما در میان بگذارید ، ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

با تشکر

واحد پشتیبانی فروش